photo

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОУЗВУД ШИППІНГ"

Категорія Пов'язана з ПЕП
Реєстраційний № 1066167034944
Поточний стан зареєстровано
Також відома як ROSWOOD SHIPPING LIMITED LIABILITY COMPANY
ROSWOOD SHIPPING LLC
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "РОУЗВУД ШИППИНГ"
ООО "РОУЗВУД ШИППИНГ"
Дата створення 18.11.2006
Країна Росія
Адреса 344019, Ростов-На-Дону, Максима Горького, 276, 417
icon
ПОВ’ЯЗАНІ ПУБЛІЧНІ ДІЯЧІ
Iм’я Тип зв’язку Власність, % Перiод
Бенефіціарний власник
icon
ЗВ’ЯЗКИ з юридичними особами
Iм’я Тип зв'язку Код
Засновник 6167088571
icon
Кримінальні провадження та санкції

19 лютого 2021 року президент України Володимир Зеленський підписав указ, яким ввів у дію рішення Ради національної безпеки й оборони про запровадження санкцій проти ТОВ "Роузвуд Шиппінг".

Санкції також були накладені на народного депутата з фракції "Опозиційна платформа – За життя" Віктора Медведчука, бенефіціарного власника товариства, його дружину Оксану Марченко та їхнього бізнеспартнера Наталію Лавренюк.

Загалом, санкції застосовано також до 5 громадян Російської Федерації та 19 юросіб, зареєстрованих на території РФ, Молдові та інших країнах.

icon
Досьє

Як з'ясували журналісти проєкту "Схеми", продукція нафтового бізнесу родини Віктора Медведчука в Росії збувається американській корпорації ExxonMobil незважаючи на те, що сам Медведчук перебуває під санкціями США.

Так, у дружини Медведчука Оксани Марченко є вісім нафтових танкерів, якими вона володіє через компанію Rosewood Shipping, що займається морськими вантажоперевезеннями. П'ять із них менші за розміром. Їхня довжина близько 140 метрів, а місткість – від 5,4 до 6,7 тисяч тонн. Назви цих танкерів відрізняються лише цифрою: це Sanar-1, Sanar-2, Sanar-3, Sanar-4 і Sanar-5. Ходять ці п'ять суден під російськими прапорами.

Три інші танкери об’ємніші. Sanar-7 та Sanar-8 мають довжину в 250 метрів і місткість понад 130 тисяч тонн кожен. Довжина останнього танкера – Borey – 228 метрів, він може приймати вантажі до 75 тисяч тонн. Sanar-7, Sanar-8 та Borey ходять під прапорами Мальти.

Відповідно до даних навігаційної системи Marine Traffic, три великі танкери майже непорушно стоять у нейтральних водах Чорного моря, південніше Керченської протоки. Sanar-7 перебуває там від жовтня 2018-го. Borey – від початку 2020 року. Sanar-8 стояв недалеко від них від квітня 2019 року до липня 2020-го, коли пішов на ремонт у Румунію. І після закінчення ремонту 23 серпня повернувся на те ж місце.

Менші судна курсували практично одним маршрутом. Із Ростова-на-Дону річкою Дон, далі через Азовське море і Керченську протоку в нейтральні води Чорного моря, до трьох більших танкерів, і назад. Зі слів працівника компанії Медведчука-Марченко, п'ять менших танкерів просто в Чорному морі наповнювали три великі.

Далі доставка нафтопродуктів відбувається танкерами в порт Х'юстона. Дані аналітичного ресурсу Import Genius – міжнародної бази, яка збирає і аналізує операції імпорту-експорту – показали, що судно Nordorchid доправило 23 квітня 2020 року у Х'юстон продукцію саме "Новошахтинського заводу". Отримувачем стала ExxonMobil Sales and Supply LLC. Це одна із основних дочірніх компаній потужної американської корпорації ExxonMobil – однієї з найбільших нафтових корпорацій у світі.

Система Import Genius зафіксувала, що із січня по квітень "дочірка" ExxonMobil купувала нафтопродукти "НЗНП" 7 разів. Однак, ExxonMobil купував нафтопродукти не напряму в заводу Медведчука-Марченко, а в швейцарської компанії NewCoal Trading, що спеціалізується на продажу вугілля і нафтопродуктів з території колишнього СРСР. Згідно зі швейцарським реєстром юросіб, засновниками та керівниками компанії виступали здебільшого росіяни та українці, також пов'язують з родиною депутата Держдуми Росії від "Єдиної Росії" Гліба Хора.

За даними міжнародної компанії S&P Global, з листопада 2019 року по червень 2020-го частка Росії у поставках бензинового півфабрикату на заводи США склала майже 60%. І з них восьму частину забезпечив саме завод Медведчука-Марченко. А в квітні кожна третя тонна російського палива в США походила з "НЗНП". Суми контрактів тримаються в секреті, але ринкова вартість аналогічного прямогінного бензину у 2020 році коливалась між 30 та 40 доларами за барель, тому як підрахували "Схеми", в середньому вартість зазначених поставок з російського заводу Медведчука до Техасу оцінюється у близько 150 мільйонів доларів.

Журналісти також з'ясували, що газойль (аналог дизпалива) "НЗНП" дилери час від часу привозять в анексований Крим. Зокрема, три російські компанії з Краснодару бензовозами доправляють нафтопродукти із заводу на півострів: "ЮЛК-Альянс", "Стройпроминвест" та ТК "Югдизель".

Також завод родини кумів Путіна має підтримку на рівні області та міністерства енергетики Росії. Наприклад, у 2019 році міненергетики РФ та "Новошахтинський завод" підписали угоду. Відповідно до неї, підприємство вкладало кошти у модернізацію, а натомість отримувало зворотний акциз на нафту, що по факту означає зменшення податкового тиску для заводу і збільшення прибутків.

Детальніше у відео:


19 лютого 2021 року президент України Володимир Зеленський підписав указ, яким ввів у дію рішення Ради національної безпеки й оборони про запровадження санкцій проти ТОВ "Роузвуд Шиппінг".

Санкції також були накладені на народного депутата з фракції "Опозиційна платформа – За життя" Віктора Медведчука, бенефіціарного власника товариства, його дружину Оксану Марченко та їхнього бізнеспартнера Наталію Лавренюк.

Загалом, санкції застосовано також до 5 громадян Російської Федерації та 19 юросіб, зареєстрованих на території РФ, Молдові та інших країнах.

Санкції

19 лютого 2021 року президент України Володимир Зеленський підписав указ, яким ввів у дію рішення Ради національної безпеки й оборони про запровадження санкцій проти ТОВ "Роузвуд Шиппінг".

Санкції також були накладені на народного депутата з фракції "Опозиційна платформа – За життя" Віктора Медведчука, бенефіціарного власника товариства, його дружину Оксану Марченко та їхнього бізнеспартнера Наталію Лавренюк.

Загалом, санкції застосовано також до 5 громадян Російської Федерації та 19 юросіб, зареєстрованих на території РФ, Молдові та інших країнах.

icon
ДОКУМЕНТИ